Data i miejsce: 3 grudnia 2012 r., Warszawa, Hotel Novotel Airport.

Opis wydarzenia:

Konferencja będzie poświęcona najnowszym rozwiązaniom technologicznym dla centrów telefonicznej obsługi klienta oraz zaawansowanym produktom, dedykowanym działom Contact Centers, takim jak:

  • infrastruktura telefoniczna i sieciowa
  • osprzęt komputerowy (modemy, bramki, xDSL, centrale telefoniczne)
  • system Automatycznej Obsługi Głosowej – IVR, rejestratory rozmów MVR
  • system integracji infrastruktury informatycznej i telefonicznej (CTI – Computer Telephony Integration)
  • zagadnienia ochrony danych osobowych
  • systemy nowoczesnej telefonii IP
  • Call Center na Linuksie
Uczestnicy poruszać będą również zagadnienia przechowywania i przetwarzania posiadanych danych w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.

 WSTĘP WOLNY

Rejestracja uczestników pod adresem: http://gigacon.org/callcenter2012/rejestracja