Google dla Agencji

Ciekawe prezentacje, spotkania ze specjalistami oraz upominki to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają uczestników Dnia Google dla Agencji. 17 kwietnia bieżącego roku odbędzie się jedna z najważniejszych imprez dedykowana branży SEO i SEM.  W wydarzeniu uczestniczyć będą zarówno firmy, jak i osoby indywidualne, które zgłosiły chęć udziału w programie Google lub zarejestrowały się do uczestnictwa w samym wydarzeniu.

szkolenia google pozycjonowanie w Googlach mapa strony internetowej konferencja google 2012 Google dla Agencji 2012 Google dla Agencji

Google dla Agencji to bezpłatna inicjatywa przeznaczona dla wszystkich, którzy zainteresowani są usługami z zakresu marketingu internetowego. Zgłoszone do programu agencje przez trzy miesiące rywalizowały ze sobą o pozyskanie jak największej liczby nowych użytkowników Google AdWords. Zadaniem uczestników Wielkiego Konkursu było przekonanie swoich klientów do skorzystania z systemu reklamowego, pozwalającego na umieszczanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. W tym celu, po dokonaniu rejestracji w programie, agencje rozdawały swoim klientom kupony. Dzięki temu, mogli oni wypróbować usługi AdWords bez zobowiązań i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Nagrody w konkursie to wyjazd do europejskiego centrum Google w Irlandii, tablety oraz smartphony. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną podczas prestiżowej imprezy branżowej – Dnia Google dla Agencji.

szkolenia google pozycjonowanie w Googlach mapa strony internetowej konferencja google 2012 Google dla Agencji 2012 Google dla Agencji

Źródła
http://www.adnews.pl/seo_sem/google_dla_agencji_ma_swoj_rok_,389,b5,i315.html

17 kwietnia to ważna data dla wszystkich zainteresowanych marketingiem online, którzy pragną poszerzać swoje horyzonty w dziedzinie SEO i SEM. W programie wydarzenia znaleźć można zarówno ciekawe prezentacje związane z internetowym działaniem promocyjnym, jak również najświeższe wieści ze świata marketingu internetowego. Eksperci Google oraz zaproszeni goście podzielą się z uczestnikami imprezy swoją wiedzą i zdobytym w tej dziedzinie doświadczeniem.  Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Wstęp na imprezę zapewnia rejestracja. Uczestnikami mogą zostać zarówno agencje, które zgłosiły się do programu Google dla Agencji, jak również te, które do niego nie przystąpiły, lecz spełniają kryteria i zarejestrują się na stronie internetowej: https://google-engage.appspot.com/pl/dgda/.

Zobacz: Marissa Mayer w Yahoo! >>

Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się przy Wybrzeżu Gdańskim w Warszawie. Organizowana już od 4 lat, kusi przedstawicieli branży marketingu internetowego nie tylko możliwością spotkania z specjalistami, lecz także upominkami, rozrywką i pysznym poczęstunkiem.

Relacja z zeszłorocznej edycji Dnia Google dla Agencji: Google dla Agencji

~AB
Źródła:
google-engage.appspot.com
adwords-pl.blogspot.com
plus.google.com
www.semology.pl
www.youtube.com
About the Author
  1. Michaello Reply

    Z tego co slyszałem, to wydarzenie przereklamowane – ale to dotarło do mnie w formie plotki.

  2. Zosia P. Reply

    zależy co oznacza „przereklamowane”… byłam na kilku tych dniach dla agencji i było ciekawie. Oczywiście czasem tematy wykładów się powielają i dla lepszych specjalistów są chlebem powszednim, ale mimo wszystko jest interesująco – można porozmawiać z ludźmi z googla, poznać rodzące się trendy i nowości. Myślę że warto się wybrać.

Leave a Reply

*