Przed nami II edycja warsztatów „Zarządzanie reklamacjami”. Zajęcia skierowane są do osób pracujących w biurach obsługi klienta, pracowników i kierowników działów reklamacji, rzeczników klienta i konsumenta oraz osób odpowiedzialnych za komunikację z klientami.

KIEDY: 20-21.05.2013.

GDZIE: Wrocław, Hotel HP Park Plaza, ul. Drobnera 11/13.

Wybrane zagadnienia, które będą poruszone na spotkaniu to  m.in. najważniejsze prawne aspekty w zarządzaniu reklamacjami, najlepsze wskaźniki efektywności reklamacji, błędy w postępowaniu reklamacyjnym, na których tracimy najwięcej, nowe rodzaje odpowiedzi na reklamacje – jak wykorzystać do tego mobilne kanały komunikacji, skuteczna analiza systemu do zarządzania reklamacjami, istotny związek pomiędzy CRM a zarządzaniem reklamacjami, kluczowa rola reklamacji w budowaniu kultury organizacji.

CENA: 1495 PLN (od 9 kwietnia 2013 do 10 maja 2013)
1995 PLN (od 11 maja 2013 do 20 maja 2013)

Zarejestruj się lub dowiedz się więcej…