Jan Niezbędny po raz kolejny w gronie Superbrands

Organizacja Superbrands po raz kolejny wybrała najsilniejsze marki na rodzimym rynku. Jan Niezbędny triumfował w kategorii akcesoria gospodarcze. Został także wyróżniony tytułem Created in Poland Superbrands, który dedykowany jest markom stworzonym w Polsce.

Celem projektu Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych marek konsumenckich na rynku. Firma badawcza ARC Rynek i Opinia przeprowadziła na zlecenie Superbrands badanie konsumenckie obejmujące grupę 15 tysięcy respondentów. Oceniali oni znajomość marki i wskazywali, czy poleciliby ją innym. Te, które zdobyły największe uznanie konsumentów, zostały następnie ocenione przez Radę Marek, w skład której weszło ponad 40 specjalistów w dziedzinie marketingu, strategii, brandingu, reklamy i PR.

W kategorii Akcesoria gospodarcze Jan Niezbędny po raz kolejny uzyskał znaczną przewagę nad konkurencją. Dodatkowo marka wyróżniona została nagrodą Created in Poland Superbrands, której założeniem było wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek, które swój początek miały w Polsce (bez względu na pochodzenie kapitału czy miejsce produkcji).

Jan Niezbędny w błyskawicznym tempie wywalczył pozycję lidera na ryku produktów gospodarstwa domowego. Marka w swojej ofercie posiada aż 210 produktów, które od 13 lat ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków w domu czy ogrodzie. Są to: worki na śmieci, folie aluminiowe i do żywności, produkty śniadaniowe, akcesoria do pieczenia, naczynia jednorazowe, mopy, ścierki, zmywaki, rękawice i ściereczki nasączane, a także wiele innych. – Nagroda Superbrands to wyjątkowe wyróżnienie dla marek – mówi Bartłomiej Szakiewicz, Brand Manager Jana Niezbędnego. – Tym bardziej cieszy fakt, że konsumenci oraz eksperci po raz kolejny przyznali tę prestiżową nagrodę Janowi Niezbędnemu.

Jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu w Polsce, podczas której nastąpi wręczenie statuetek, odbędzie się w maju 2014 r.

~ Royal Brand PR

About the Author

Leave a Reply

*