W dniach od 18 do 20 września 2013 roku firma NordGlass była głównym, platynowym sponsorem ósmej już edycji zawodów Auto Glass Technician Olympics (AGTO), odbywających się w trakcie międzynarodowych targów branżowych – Auto Glass Week 2013 na Florydzie. To prestiżowe dla branży wydarzenie po raz kolejny skutecznie przyciągnęło uwagę pasjonatów motoryzacji i nowinek technicznych z całego świata.

Auto Glass Week to wydarzenie, na które specjaliści z branży motoryzacyjnej (a konkretnie szyb samochodowych) czekają przez cały rok. Na przestrzeni kilku dni najbardziej renomowane firmy z całego świata, mają szansę przedstawić gościom targowym swój asortyment, nowości produktowe oraz nowatorskie usługi. W gronie tegorocznych wystawców już po raz kolejny znalazła się również firma NordGlass, która zaprezentowała swoją ofertę dedykowaną dla klientów z Ameryki Północnej

Udana prezentacja NordGlass

Tegoroczne targi Auto Glass Week 2013 były okazją, by poznać najnowsze trendy i techniki wymiany oraz naprawy szyb samochodowych. Na tle wystawców z całego świata, stoisko firmy NordGlass cieszyło się niezwykle dużym zainteresowaniem. Wszyscy zaciekawieni funkcjonalnością przedstawianego asortymentu, mogli liczyć zarówno na indywidualne konsultacje, jak i profesjonalne doradztwo ze strony ekspertów z firmy NordGlass. Prezentowane produkty zostały entuzjastycznie przyjęte i stały się przyczynkiem do dobrze rokujących rozmów handlowych z wieloma obecnymi, jak i potencjalnymi partnerami handlowymi.

„Auto Glass Week to prestiżowe wydarzenie dla branży szyb samochodowych, które każdorazowo gromadzi specjalistów nie tylko ze Stanów Zjednoczonych. Co roku prezentowane są tu aktualne trendy związane z produkcją i montażem szyb samochodowych. Tym bardziej cieszy nas fakt, że podczas targów o tak dużej renomie mogliśmy przedstawić asortyment marki NordGlass szerokiemu gronu obecnych, jak również potencjalnych odbiorców. Sukces w Stanach Zjednoczonych zawdzięczamy zarówno rozwojowi produkcji, jak i zindywidualizowanej ofercie. Jesteśmy dumni z osiągniętych wyników, bo  obecną pozycję udało się nam osiągnąć w bardzo krótkim czasie – zaledwie rok od wejścia na ten rynek. Zainteresowanie, jakim cieszyło się nasze stoisko targowe oraz opinie na temat jakości naszej oferty, są najlepszym dowodem na to, że udaje nam się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów nie tylko w Europie, ale i w Stanach Zjednoczonych, które niezmiennie pozostają największym rynkiem motoryzacyjnym na świecie – mówi Grzegorz Łajca, Prezes Zarządu NordGlass.

Emocjonujące zmagania branży

Niezapomnianą atrakcją, uświetniającą targi Auto Glass Week, były sponsorowane przez firmę NordGlass emocjonujące zmagania techników i monterów szyb samochodowych z całego świata. W tegorocznym AGTO w szranki stanęli najlepsi z najlepszych. Konkurencje miały za zadanie sprawdzić profesjonalizm, dotychczasowe doświadczenie oraz techniczne wykształcenie zawodników. Uczestnicy musieli wykazać się zarówno umiejętnie przeprowadzoną kontrolą pojazdu, prawidłowym doborem i zastosowaniem produktu, jak i poprawnym korzystaniem z narzędzi oraz dostępnych urządzeń. Jury oceniało sprawność , skuteczność , szybkość oraz bezpieczeństwo przy wymianie szyby czołowej, szyby tylnej i szyby bocznej. Nie bez znaczenia pozostawały również dbałość o czystość przy pracy, sposób obsługi klienta oraz dogłębna wiedza i umiejętność pracy w trudnych warunkach. Po zaciętej rywalizacji, nagrodę wysokości 10 000 $, złoty medal oraz zaszczytny tytuł – „Najlepszego montażysty szyb samochodowych” – wywalczył Danny Kale z Summerville, reprezentujący firmę Glasspro.

Firma NordGlass podczas tegorocznej edycji targów Auto Glass Week 2013 miała szansę zaprezentować bogaty potencjał produkcyjny. Spółka, zgodnie z misją przedsiębiorstwa, inwestuje zarówno w jakość swoich wyrobów, jak i nowe rynki zbytu. Takie podejście sprawia, że na wszystkich kontynentach marka NordGlass cieszy się opinią renomowanego producenta i rzetelnego partnera biznesowego.

~GutPR

Przeczytaj poprzedni wpis:
Sieć sklepów KiK stawia na ekspansywny rozwój

W dobie kryzysu można wskazać firmy, którym nie jest straszna recesja. Przykładem jest sieć sklepów KiK, która od momentu rozpoczęcia...

Zamknij