Serwis odbierz.to działa w modelu odwróconego e-commerce. W zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych użytkownik może otrzymać darmowe produkty należące do następujących sekcji: Moda (Trendy Woman, Trendy Man, Trendy Kids), Uroda (Uroda Woman, Uroda Man), Biżuteria. Przy okazji rebrandingu wprowadzono kategorię Produkt Dnia oraz powiększono liczbę obsługiwanych jednocześnie partnerów do 19, jednocześnie przypisując im indywidualny zestaw ankiet oraz zgód. Serwis ma wbudowany rozwinięty moduł badawczy obejmujący pytania zamknięte, zamknięte wielokrotnego wyboru oraz otwarte a także automatyczny system eksportu raportu graficznego. Oferuje także zautomatyzowaną wysyłkę e-mail marketingu i sms marketingu. Wśród marek, których produkty są rozdawane przez odbierz.to znajdują się między innymi: Lacoste, Tommy Hilfiger, US Polo, Pepe Jeans, Ralph Lauren, GAP, Balenciaga, Lilou, Furla, Diesel, Dolce&Gabana czy Burberry.

Branża: internet

Finansowanie: środki własne

Rok założenia: 2012