Laur Klienta to największy, ogólnopolski projekt konsumencki, który co roku wyłania najpopularniejsze produkty i marki w wielu kategoriach. Dla nagrodzonych to ogromne wyróżnienie, stanowiące zbiorową rekomendację ze strony Klientów i potwierdzenie silnej pozycji rynkowej. W 2013 roku prestiżowe Złote Godło w kategorii Systemy rynnowe już po raz czwarty powędrowało do firmy Galeco, która w ostatnim czasie została również laureatem programu Rynkowy Lider Innowacji.

Konkurs Laur Klienta ma charakter sondy wśród nabywców i daje odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Organizator zwraca szczególną uwagę na takie aspekty, jak: rozpoznawalność marki, opinie na jej temat, a także ocenę produktów i chęć ich rekomendacji.

Klienci wybierają uśmiechnięte rynny Galeco

Nagrodzone systemy rynnowe Galeco wykonane są ze STALI i PVC, i dostępne w różnorodnych rozmiarach i kolorach. Dlaczego są tak wyjątkowe? Poza dużą wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne i odbarwienia, producent zaprojektował innowacyjne rynny o brzegach wywiniętych do wewnątrz, co pozwala zapobiegać przelewaniu się wody podczas obfitych opadów i przez długie lata chronić fasadę budynku przed zawilgoceniem i nieestetycznymi zaciekami. Potwierdzeniem ich wysokiej jakości jest Złote Godło ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta 2013, wyróżnienie tym cenniejsze, bo przyznane przez Klientów i wyrażające zaufanie wobec produktów firmy. Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że to już piąty raz, kiedy Galeco otrzymuje prestiżową nagrodę Laur Klienta.

„Wyróżnienie to jest dla nas jednym z najważniejszych, gdyż odzwierciedla opinie odbiorców, a od samego początku istnienia firmy nadrzędną wartością jest dla nas właśnie Klient. Z radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanej nagrodzie i dziękujemy za zaufanie, jakim jesteśmy stale obdarzani. Mamy nadzieję, że dzięki ciągłemu rozwojowi naszych produktów, będziemy mogli liczyć na przychylność także w kolejnych latach. Ze swej strony obiecujemy dołożyć wszelkich starań, aby jakość świadczonych przez nas usług z roku na rok była coraz wyższa, a oferowane przez nas produkty zawsze wychodziły naprzeciw Państwa oczekiwaniom” – podsumowuje Tomasz Piotrowski, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Galeco.

Galeco Rynkowym Liderem Innowacji

Złote Godło to nie jedyne wyróżnienie, które lider na rynku systemów rynnowych odebrał w ostatnim czasie. Firma Galeco została również laureatem programu Rynkowy Lider Innowacji. Jest to nagroda przyznawana przedsiębiorstwom, realizującym z powodzeniem innowacyjne projekty, związane m.in. z produkcją, badaniami i rozwojem oraz nowoczesnymi technologiami. Na wyróżnienie to firma zasłużyła dzięki ciągłemu udoskonalaniu oferty, która została w ostatnim okresie poszerzona o dodatkowe produkty: TYTAN-CYNK oraz innowacyjny, opatentowany system bezokapowy.

Złote Godło w konkursie Laur Klienta i tytuł Rynkowego Lidera Innowacji to kolejne wyróżnienia dla firmy Galeco, które potwierdzają silną pozycję spółki, uzyskaną dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i ugruntowaną ogromnym poparciem zadowolonych użytkowników systemów rynnowych Galeco. To nagrody za już włożony wysiłek w rozwój branży, a zarazem zobowiązanie do dalszej dbałości o jakość i rozwój oferowanych produktów.

www.galeco.pl

……………………………………………………………………………………………………………………………

Galeco sp. z o.o. to polski producent systemów rynnowych ze STALI POWLEKANEJ oraz PVC. Działa w ramach polskiej grupy biznesowej Galeco Rainwater Technology. Projektuje, produkuje i dystrybuuje systemy odprowadzania wody deszczowej od 1996, sukcesywnie zdobywając zaufanie klientów na kolejnych europejskich rynkach. W Polsce jest jednym z czołowych producentów, co potwierdza się ciągłą dynamiką sprzedaży, pozyskiwaniem nowych odbiorców oraz cyklicznie badaną i potwierdzaną satysfakcją dotychczasowych klientów. Pionierskie rozwiązania, jak choćby opatentowany kształt rynny, z wywinięciem do wewnątrz, czynią z firmy Galeco lidera innowacyjności. Charakterystyczny kształt rynny stanowi jednocześnie element logo firmy – uśmiechu zgodnego z obowiązującą w firmie maksymą: uśmiech na deszcz. Z uśmiechem dąży do sukcesów rynkowych, w czym aktywnie uczestniczy szeroko rozumiana promocja.