W dniach 25-26 października w Warszawie odbędzie się 5. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Tegoroczne wydarzenie obfitować będzie w informacje i case study dotyczące takich kwestii jak sposoby maksymalizacji efektywności kampanii, integracja elementów kampanii online, czy miarodajna ocena skuteczności działań marketingowych. Forum to także miejsce wymiany doświadczeń z ekspertami oraz innymi uczestnikami rynku.

Forum adresowane jest do:

  • osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej, plannerów, strategów, analityków skuteczności strategii marketingowych;
  • kadry odpowiedzialnej za politykę komunikacyjną oraz za relacje z klientem: community managerów, PR managerów, brand managerów;
  • kadry odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem w działach e-marketingu, e-PR i e-commerce z wykorzystaniem social media i marketingu mobilnego w e-biznesie;
  • osób odpowiedzialnych za engagement marketing, social shopping, community building;
  • osób odpowiedzialnych za business development;
  • pracowników portali, serwisów internetowych, sklepów i wydawnictw;
  • przedstawicieli mediów i domów mediowych;
  • osób zainteresowanych aktualnościami w obszarze komunikacji marketingowej;

Każdy uczestnik spotkania otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie konferencje.pb.pl.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Ciało jako centrum dowodzenia

Przyzwyczailiśmy się do myślenia, że zmysły służą nam wyłącznie do pobierania bodźców z otoczenia i przekazywania ich do mózgu, który...

Zamknij