Mobile Marketing to już kolejna edycja warsztatów, które stały się wiodącą platformą dla marek, agencji i wydawców, dającą możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami i sukcesem w marketingu mobilnym.

GDZIE I KIEDY: Redakcja Puls Biznesu, ul. Kijowska 1, Warszawa, 6-7.11.2013 r.

KOSZT: 2495 PLN (od 30 września 2013 do 31 października 2013), 2995 PLN (od 1 listopada 2013 do 7 listopada 2013).

Tanieje mobilny Internet, smartfony można kupić już za złotówkę…

Rozwijający się rynek urządzeń mobilnych, takich jak tablety, smartfony, czytniki czy notebooki, niesie ze sobą wzrost zainteresowania firm mobile marketingiem — to kanały, w których trzeba zaistnieć.

W dzisiejszym świecie biznesu firmy muszą stale dążyć do unikatowych i zróżnicowanych sposobów pozyskania klienta. Obecnie większość działań reklamowych jest kierowana do użytkowników łączących się z siecią za pomocą urządzeń mobilnych.

Podczas dwudniowego spotkania doświadczeni eksperci zaprezentują trendy rozwoju mobilnego marketingu oraz przedstawią innowacyjne rozwiązania stosowane w praktyce.

Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • jak zaistnieć w mobile? Ile to może kosztować i dlaczego cena może rosnąć?
  • na co zwracać uwagę tworząc aplikację – 10 kroków, o których powinniśmy pamiętać podążając „mobilną ścieżką”.
  • jak promować aplikacje, aby „świat” się o nich dowiedział?
  • gdzie tkwi tajemnica angażującej komunikacji i dlaczego wszyscy powtarzają, ze content is the king

Przedstawimy również kilka ciekawych case’ów dotyczących reklamy mobilnej.

Więcej informacji: konferencje.pb.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
JYSK rozpoczął sprzedaż przez internet

Otwarcie sklepu internetowego dopełnia strategię ekspansji JYSK na polskim rynku. Duńska sieć, w maju świętowała otwarcie 150 sklepu w Polsce,...

Zamknij