Branża eventowa przez ostatnie lata przypominała sinusoidę. Doświadczona przez kolejne kryzysy i fakt, że teraz każdą wydaną złotówkę planerzy eventów oglądają co najmniej dwa razy sprawia, iż wszyscy uczestnicy rynku stają przed kolejnymi wyzwaniami. Tymczasem pojawił się nowy gracz na rynku – EVENTOOL.PL, innowacyjny serwis stanowiący platformę komunikacji pomiędzy planującymi wydarzenie, a firmami je realizującymi. 

EVENTOOL.PL łączy osoby planujące wydarzenie biznesowe, konferencję czy wyjazd integracyjny z dostawcami usług. Z serwisu można korzystać na dwa sposoby: jako organizator wydarzenia lub dostawca usług z branży MICE (hotel, firma eventowa, cateringowa, restauracja). Nowoczesne funkcjonalności platformy pomogą szczegółowo zaplanować wydarzenie, stworzyć jego harmonogram i zbudować zapytanie ofertowe, które zostanie automatycznie wysłane do usługodawców spełniających kryteria wyszukiwania.

Nadrzędnym celem, który nam przyświecał przy konstrukcji platformy, było stworzenie narzędzia, które będzie funkcjonalne i intuicyjne w obsłudze dla wszystkich użytkowników rynku – mówi jeden z pomysłodawców EVENTOOL.PL, Paweł Chybel – Myślę, że udało się zbudować coś, co ułatwi pracę niejednemu event managerowi, a dla firm eventowych i hoteli będzie stanowić płaszczyznę do pozyskania nowych Klientów.

Najogólniej rzecz ujmując mechanizm wygląda tak: planujący event loguje się i za pomocą intuicyjnego w obsłudze edytora zapytania, konstruuje brief na organizację wydarzenia. Brief może przybrać formę zbioru podstawowych informacji lub zostać wzbogacony o szczegółowy harmonogram. W kolejnym etapie trafia on do zarejestrowanych w bazie hoteli i agencji eventowych, spełniających wymagania planującego. Te mają możliwość odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz prezentację swoich propozycji. Na tej podstawie system sam dokonuje oceny opłacalności nadesłanych ofert, a w ręce planującego przekazuje shortlistę dostawców wskazanej usługi, pozostawiając mu kwestię wyboru firmy, z którą będzie chciał nawiązać współpracę.
EVENTOOL.PL jest narzędziem w pełni bezpłatnym, zarówno dla planującego, jak i dostawcy. W perspektywie roku planujemy wprowadzenie niewysokich opłat za odpowiedzi na zapytania ofertowe, natomiast system płatności Pre-paid (płatności przed dokonaniem zakupu – przyp.red.) uchroni użytkowników przed niechcianymi kosztami. Sama obecność w bazie będzie całkowicie bezpłatna. Z kolei planujący będzie zawsze miał możliwość bezpłatnego zamieszczenia zapytania ofertowego. – dodaje Paweł Chybel.

Dodatkowo w ramach platformy tworzona jest baza obiektów konferencyjnych – na chwilę obecną jest ich ponad 200. Każdy z nich posiada rozbudowaną zakładkę z opisem, galerią, wyszczególnioną ilością pokojów oraz ich charakterystyką.

Czy rynek eventowy przyjmie z otwartymi rękoma nową inicjatywę i chętnie sięgnie po narzędzie, które stwarza nową przestrzeń do sprzedaży usług związanych z eventami – to się okaże za parę miesięcy. Jedno jest pewne – wraz z rozwojem nowych technologii, cały rynek zmienia swoje oblicze. A szansą na wyróżnienie mogą być rozwiązania, które do tej pory nie były dostępne.

0 0 votes
Article Rating
0
Would love your thoughts, please comment.x