Blog
EBIZNES POLSKAPortal dla przedsiębiorców i biznesmenów zainteresowanych biznesem w internecie
Dlaczego warto prowadzić biznes w Internecie?
Dlaczego warto prowadzić biznes w Internecie? Rozwój technologii dotknął wiele branży, nawet te, które z pozoru nie mają wiele wspólnego z Internetem i mediami, takimi jak TV. Dzięki nowym rozwiązaniom dla firm okazuje się, że biznes w Internecie jest możliwy, nawet...
Marketing internetowy – Moc Facebooka
Marketing internetowy - Jak zaistnieć na Facebooku? Aktywność w mediach społecznościowych stanowi dziś niezbędny element internetowej kampanii marketingowej. Zarówno przedsiębiorstwa z branży e-commerce, jak i te prowadzące działalność poza światem wirtualnym, powinny...
AdWords – niezbędne narzędzie marketingowe
AdWords – niezbędne narzędzie marketingowe Prowadzenie sprawnej kampanii marketingowej w internecie wymaga dalece zakrojonej personalizacji reklam. Niezwykle przydatnym w tej kwestii narzędziem jest Google AdWords. Jak je najlepiej wykorzystać? W jaki sposób...
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych Wysoka pozycja w wyszukiwarce jest dziś kluczową kwestią, decydującą często o sukcesie firmy lub jej upadku. W największym stopniu dotyczy to przedsiębiorstw z branży e-commerce, lecz firmy działające w świecie...
Zademonstruję siłę marki
Zademonstruję siłę marki Zademonstruję siłę marki - Kevin Lane Kelelr, to światowej klasy specjalista, który swoją renomę budował m.in. jako konsultant i doradca brand marketingu w takich firmach jak Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss,...
Najmocniejsze z mocnych
Gdy chcemy, żeby samochód dostarczał nam sportowych wrażeń podczas jazdy, a jednocześnie nadal spełniał funkcję wszechstronnego środka transportu, kierujemy naszą uwagę ku specjalnym wersjom znanych modeli. Jeśli zależy nam również na elegancji i komforcie, wybór zawęża się do marek premium.
Kości zostały rzucone
… i to dosłownie. Polska firma Game Technologies wyprodukowała właśnie gadżet dla graczy. Szczególnie tych, którzy w wirtualnie zaprogramowaną losowość po prostu nie wierzą. Oto Dice+, kostka do gry zaprojektowana specjalnie z myślą o osobach grających na tabletach. Po co? I jak sprawdza się taki wynalazek?
Marketing szeptany
Marketing szeptany niejedno ma imię. Zabawny filmik czy inny komunikat, przekazywany wzajemnie przez internautów, blogowanie, trendsetting czy wreszcie rekomendowanie danego produktu rodzinie i znajomym to tylko kilka znanych form. W każdej z nich chodzi o to, żeby zasiać w odbiorcy niepohamowaną ciekawość i chęć wypróbowania nowego produktu, bo, jak wiemy, od wielu wieków plotka jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów przekazywania informacji. Pieczę nad etyką w zakresie marketingu szeptanego sprawuje WOMMA (Word of Mouth Marketing Association). To tyle, jeśli chodzi o teorię. A jak wygląda praktyka?
Utraty pracy
Utraty pracy boi się średnio co czwarty Polak. Aby zyskać łaskę szefa mimo śmieciowych umów zostają po godzinach, biorą dodatkowe dyżury, a przede wszystkim nie wchodzą w dyskusję z przełożonym nawet jeśli ich żądania nie mają sensu, by nie na razić się na zwolnienie czy obcięcie pensji. Ludzie-roboty – ze strachu o posadę gotowi są na wszystko poza… wzięciem życia w swoje ręce – komentują internauci. Jak jest naprawdę?
Wczasy prosto z koszmaru. Sprawdź, jak odzyskać pieniądze!
Jak odzyskać pieniądze od biura podróży Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Coraz więcej Polaków spędza je w zagranicznych kurortach, ciesząc się słońcem, czystą wodą i wspaniałym hotelem. A co, jeśli okaże się, że nasze wakacje nie wyglądają jak na zdjęciach z...
Jak ustalić wysokość zasiłku macierzyńskiego?
Wysokość zasiłku macierzyńskiego = Julita Podhorodecka Specjalista ds. Prawa pracy i Ubezpieczeń wfirma.pl : Mimo ciągle publikowanych przez ZUS nowych wyjaśnień, wskazanie podstawy wymiaru zasiłku macierzyńskiego nadal sprawia wielu pracodawcom problem. Najwięcej...
Miasta, branża nieruchomości komercyjnych, firmy rekrutacyjne i wybrane uczelnie największymi beneficjentami rozwoju sektora BPO/SSC w Polsce
Miasta, branża nieruchomości komercyjnych, firmy rekrutacyjne i wybrane uczelnie największymi beneficjentami rozwoju sektora BPO/SSC w Polsce Sektor Outsourcingu Procesów Biznesowych oraz Centrów Usług Wspólnych, określany także jako Branża Nowoczesnych Usług dla...
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona stawia na chmurę
Kiedy nasz sklep nagle odwiedza pól miliona użytkowników, oprócz oczywistych korzyści finansowych, może spowodować to nie lada kłopoty. Taki duży ruch powoduje znaczne obciążenie serwerów i w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do przerwy w działaniu...
Co ma Google, czego brakuje innym wyszukiwarkom?
„Wyguglaj sobie”, „wujek Google prawdę ci powie” Google to niekwestionowany monopolista wśród wyszukiwarek zawładnął nie tylko cyberprzestrzenią, ale wkradł się również np. do codziennej mowy. Mało kto pamięta, że oprócz Google istnieją inne, nie mniej przydatne...
Intuicja czy przygotowany proces – jak powinna wyglądać sukcesja w branży budowlanej?
Sukcesja w branży budowlanej sukcesja w branży budowlanej Firmy rodzinne w Polsce, z których znakomita większość powstała w okresie transformacji ustrojowej, stoją dziś przed zadaniem sprawnego przeprowadzenia procesu sukcesji. Wyzwaniem jest zapewnienie kontynuacji...
Jak współczesne firmy współpracują w ramach klastrów?
Jak współczesne firmy współpracują w ramach klastrów Świat biznesu kojarzy się z nieustanną rywalizacją, swoistym wyścigiem zbrojeń przy wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych. Walka o rynkową pozycję swoich usług i produktów nie zawsze musi jednak oznaczać...
50% odliczenie VAT od paliwa od 1 lipca
1 lipca weszła w życie zmiana w przepisach podatkowych. Na jej podstawie możemy już odliczyć 50% VAT od paliwa do samochodów osobowych w użytku mieszanym. Zmiana jednak dotyczyć będzie tylko paliwa zakupionego po 30 czerwca. Co natomiast z duplikatami i fakturami...
Ośmiu producentów styropianu dołącza do PSPS
Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) przyjęło do swego grona w bieżącym roku kolejnych osiem firm wytwarzających płyty styropianowe dla budownictwa. Nowi członkowie PSPS to Albaterm Sp. z o.o., Arsanit Sp....
Plejada polskich osobowości marketingu na Golden Marketing Conference
Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez wszystkie przypadki odmienią Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk oraz Michał Wawrzyniak! Dokładnie...
Jak zaistnieć w sieci
Jak zaistnieć w sieci internetowej W dzisiejszym artykule podpowiadamy jak zaistnieć w sieci. Z internetu korzystają obecnie 23 mln Polaków[1]. To ponad trzy czwarte całego naszego społeczeństwa. Co bardzo ważne dla przedsiębiorców, wzrasta również zainteresowanie...