Nowe strategie SEO
Po dogłębnej analizie różnych źródeł i obserwacji własnych, stworzyliśmy poradnik “Pozycjonowanie 2019”. Czyli co musisz zrobić, aby uzyskać przewagę nad konkurencją w 2019 roku. Postępując zgodnie z tymi 7 poradami, które przedstawimy, zobaczysz ogromny wzrost ruchu, konwersji i rankingu SERP.
Jakie będzie pozycjonowanie w 2019?
Jeśli nie wiesz, co to jest SEO, polecam zapoznać się z blogiem eksperckim, który wyjaśnia różnice między SEO, SEM i SMM.
Poprawienie rankingu SERP to długoterminowy proces, jeżeli chcesz uzyskać pierwsze pozycje w tydzień, nie marnuj swoich nerwów na kłótnie z agencjami SEO.
Jeśli jesteś jednym z tych ludzi, mam dla ciebie wiadomość, to prawie niemożliwe. Chyba, że wydasz fortunę na strategię budowania linków, kupując istniejące domeny i tworząc linki do Twojej witrynyj.
Dla większości z nas, śmiertelników, którzy nie mają wielu firm generujących miesięcznie setek tysięcy, musimy pójść na bardziej „ortodoksyjne” podejście, jednak istnieje niewiele wskazówek, które pozwolą skutecznie uzyskać wyniki.
Pozycjonowanie i wybór słów kluczowych
Wiele agencji podpisuje umowę od efektu na kilka fraz. Niestety taki system jest niespójny. Widać to kiedy obserwujemy google trends – widać jak zainteresowanie na poszczególne frazy różni się każdego dnia. Jeżeli ograniczymy się do kilku fraz nie mamy szansy pozyskiwać Klientów z fraz bliźniaczych, pochodnych.
Czy nie byłoby zdumiewająco, gdyby istniał sposób na opanowanie tych trendów i ustalenie rankingu poszczególnych słów kluczowych, zanim ktokolwiek jeszcze o nich pomyśli?
Wspaniałą wiadomością jest to, że nie musisz być prorokiem. Dobra agencja SEO zaproponuje Ci innowacyjne podejście do pozycjonowania. Umowa na nieograniczoną ilość fraz, z monitoringiem i obserwacją trendów wybranych fraz. Bogaty copywriting, działanie na social mediach – czyli skondensowane działanie na wielu frontach.
Jaka jest strategia na Pozycjonowanie 2019?
Ta strategia pozycjonowania ma celu wytwarzanie treści w obrębie swojej niszy za pomocą punktu wyprzedzającego, w którym obecnie się znajdujemy, ponieważ pozwala to uzyskać przewagę konkurencyjną w wybranej niszy.
Zacznij tworzyć treści w swojej niszy i używaj słów kluczowych i hashtagów.
Dobieranie odpowiedniej treści SEO
Obecne algorytmy Google nagradzają witryny, które wytwarzają silne treści i koncentrują się na tematach niszowych.
Klastrowanie treści to metoda optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO), która polega po prostu na zmianie struktury witryny.
Korzystanie z Google Search Console
Jeśli nie korzystasz jeszcze z Google Search Console nie przejmuj się, dlatego tu jesteśmy.
Zgodnie z opisem Google, Google Search Console to narzędzie, które pozwala monitorować i utrzymywać obecność Twojej witryny w Google. Takie jakby „umieszczanie twojej strony na mapie”.
Jest to bardzo prosty proces. Jest to mapa do Twojej witryny, która pozwala wyszukiwarkom odczytywać ją lepiej i dzięki temu lepiej ją uszeregować.
Wyniki z Google Search Console możesz zobaczyć w ciągu 72 godzin.
Pozycjonowanie Google+
Mówi się, że lepiej znać gangstera na swoim podwórku. Dlatego właśnie musiszzaprzyjaźnić się z Google.
Większość narzędzi Googla jest bezpłatna. Możliwe, że niedługo Google wprowadzi bonusy za wykorzystanie wszystkich platform Google, ponieważ Amazon pożera udział w rynku wyszukiwania, a Google zrobi wszystko, aby utrzymać użytkowników w swoich sieciach.
Jedną z platform Google, za które otrzymasz bonus, jest Google +. Jest to Sieć społecznościowa i jedno z najlepszych narzędzi SEO.
Powodem jest to, że prawie natychmiast indeksuje treści i poprawiam SEO.
Firma Google
Firma Google to kolejne niewielkie narzędzie dla Twojej firmy i nie musisz być korporacją, aby móc z niego korzystać.
Firma Google usprawni lokalne pozycjonowanie stron internetowych dla osób szukających powiązanych towarów i usług w Twojej okolicy. Może również przyczynić się do stworzenia wykresu wiedzy, który jest atrakcyjny wizualnie i generuje większy ruch w witrynie.
Pozwala także ustalić inny punkt kontaktu i możliwość generowania potencjalnych klientów.
Czy wideo ma wpływ na SEO?
Użyj wideo !!
Umieszczenie filmu wideo na stronie docelowej nie tylko zwiększy współczynniki konwersji i ogólny czas spędzany w witrynie, ale zmniejszy również współczynnik odrzuceń.
Google ocenia witryny o niskim współczynniku odrzuceń i wysokim wskaźniku zatrzymywania użytkowników, ponieważ jest to wskaźnik witryny o silnej zawartości i odpowiedni dla docelowych odbiorców. Google kładzie duży nacisk na chęci umieszczania odpowiednich treści przeznaczonych dla odbiorców poprzez ranking witryn.
Właśnie dlatego wideo jest niezbędne do poprawy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek w 2019 roku, utrzymuje użytkownika na Twojej stronie i zmniejsza współczynnik odrzuceń.
Pozycjonowanie 2019 Treść
Prawdziwym kluczem do poprawy SEO jest poprawa zawartości.
Każda witryna powinna mieć bloga i filmy. Wyjaśniłam powód filmu w powyższej sekcji, a przyczyna bloga jest równie ważna.
Aby dobrze pozycjonować, musisz mieć treści wysokiej jakości, być niezwykle informatywny i stać się ekspertem w swojej niszy. Tak wielu moich klientów ma blogi, które publikują absolutnie wszystko w swojej branży. Na przykład salon kosmetyczny – opowiadają o trendach, modzie, oczach, ustach, pielęgnacji skóry, celebrytach, nowościach, okrucieństwie wobec zwierząt i prawie wszystkim, co pośrednio lub bezpośrednio się z nimi wiąże.
Podczas gdy regularne zamieszczanie wysokiej jakości treści jest ogólnie dobre dla świadomości marki, niekoniecznie jest dobre dla SEO. Publikując treści w szerokim zakresie podtematów, nie mogą oni zostać ekspertami w tej niszy. Jeśli chcą dobrze uplasować się w kategorii „szminki”, stracą wobec marki, która koncentruje się wyłącznie na treściach związanych z szminką, ponieważ Wyszukiwarki uznają tę witrynę za najbardziej istotną.
Tak więc radzę znaleźć najbardziej popularny produkt, usługę lub niszę i szaleć, promując to na maxa. Pamiętaj o umieszczeniu linków do powiązanych wpisów.
Pozycjonowanie branżowe
Jak już powiedziałam na początku, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i poprawa rankingu SERP w Google jest czasochłonnym i trudnym procesem. Ale pozycjonowanie 2019 przy odrobinie wkładu czasu własnego i pomocy dobrej agencji może być naprawdę opłacalne.