utworzone przez Tomasz Krobski | Wrz 15, 2012 | Marketing, PR
Nazwa firmy to najważniejszy element odpowiedzialny za jej identyfikację. Bez niego przedsiębiorstwo nie ma szans zaistnieć w świadomości klientów. Z tego względu zastrzeżone nazwy światowych marek warte są miliony, a w procesie ich tworzenia bierze udział wielu...
utworzone przez Tomasz Krobski | Wrz 4, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Obecność firmy w mediach społecznościowych to skuteczny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnymi klientami. Jednak podejmując działania na tym polu musimy być przygotowani na każdą ewentualność, również wszelkiego rodzaju sytuacje kryzysowe. Informacje w...
utworzone przez Tomasz Krobski | Wrz 4, 2012 | Nowości, PR, Rozwój osobisty
Za udane uważane jest spotkanie, podczas którego rozstrzygnięto wszelkie sprawy będące powodem jego zwołania. Pomimo swojej prostoty, osiągnięcie tego celu bywa czasami bardzo trudne. Wynika to zarówno z winy prowadzącego jak i wszystkich uczestników. Co więc zrobić,...
utworzone przez Tomasz Krobski | Wrz 4, 2012 | E-biznes, Marketing, Nowości, PR
Strona firmowa jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingu internetowego. Coraz więcej konsumentów przed podjęciem decyzji zakupowych właśnie w sieci poszukuje informacji o danym przedsiębiorstwie i ich produktach. Dzięki własnemu miejscu w Internecie firmy mogą...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 31, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Szum medialny to jeden ze sposobów na zainteresowanie klientów nowym produktem czy usługą. Marketing szeptany – buzz marketing, szeptomarketing, jest w dobie internetu coraz bardziej popularnym sposobem na wzbudzenie zainteresowania. Minęły już czasy, kiedy firmy...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 30, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Ludzie od wieków stosują wiele nieuczciwych chwytów, aby zaszkodzić swoim przeciwnikom. Fałszowanie dokumentów, niesłuszne oskarżenia, pomówienia i oszustwa to zjawiska, które można zaobserwować już w historii starożytności. W dzisiejszych czasach są równie...