utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 28, 2012 | Ciekawostki, Nowości, PR
Choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, rośliny w miejscu pracy pozwalają na efektywniejsze jej wykonywanie i polepszają samopoczucie osób znajdujących się w biurze. Bujna roślinność może stanowić także o wizerunku firmy jako tej, która dba o przyrodę i...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 27, 2012 | E-biznes, Marketing, Nowości, PR
„Czas jest darem bogów, danym człowiekowi, aby z niego korzystał – korzystał służąc postępowi ludzkości” – pisał Tomasz Mann w „Czarodziejskiej górze”. Z pewnością nie trwonią czasu twórcy portali internetowych, o których jeszcze dziesięć lat temu nikt nie słyszał, a...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 23, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Ludzie od wieków stosują wiele nieuczciwych chwytów, aby zaszkodzić swoim przeciwnikom. Fałszowanie dokumentów, niesłuszne oskarżenia, pomówienia i oszustwa to zjawiska, które można zaobserwować już w historii starożytności. W dzisiejszych czasach są równie...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 17, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Każdego dnia oglądamy w wiadomościach lub czytamy na portalach informacje o przebytych konferencjach prasowych. Dlaczego ludzie organizują takie zebrania? Jakie newsy powinny być przekazywane oraz jak zorganizować konferencję – wszystkie te informacje znajdziesz w...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 16, 2012 | Marketing, Nowości, PR
Ludzie od wieków stosują wiele nieuczciwych chwytów, aby zaszkodzić swoim przeciwnikom. Fałszowanie dokumentów, niesłuszne oskarżenia, pomówienia i oszustwa to zjawiska, które można zaobserwować już w historii starożytności. W dzisiejszych czasach są równie...
utworzone przez Tomasz Krobski | Sie 14, 2012 | Marketing, Nowości, PR
W literaturze branżowej istnieje już ponad dwa tysiące definicji public relations. Powszechnie przyjmuje się, że są to wszelkie kontakty przedsiębiorstwa z otoczeniem, które mają pozytywnie wpływać na wizerunek firmy. Ze względu na ogólny charakter tego wyjaśnienia,...